wtorek, 23 sierpnia 2016

Portrety

Hej,

Dawno mnie nie było a i tak pewnie wpadam tylko na chwilkę żeby pokazać kilka nowych portretów które były prezentem dla mojej mamy. Na rysunkach ja i moje rodzeństwo :).
Niestety ostatnio internet działa mi tak kiepsko, że po prostu nie mam cierpliwości żeby cokolwiek robić z domu. Rozglądam się za jakimś lepszym rozwiązaniem więc może niebawem będę częstszym gościem na waszych blogach. 

A tymczasem zapraszam do obejrzenia portretów:

Ja :)

Brat 


Siostra


Miłego wieczoru
Iza


10 komentarzy:

  1. No, no :) Niezłe portreciki :) Pierwszy szcególnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz ogromny talent, super portrety :).

    OdpowiedzUsuń
  3. łaaaaaaaa..........ale się zachwyciłam!
    Dobrze, że nie marnujesz talentu
    bo rysujesz nazdzyczajnie

    Może teraz karykaturki? ;-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Przewspaniałe portrety! Szczerze mówiąc, pierwsze dwa są tak zachwycające, że czuję że mogłabym Was bez problemu rozpoznać na ulicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Absolutna rewelacja! Piękne portrety!

    OdpowiedzUsuń
  6. PS: Kilka dni temu z Tymoniny-art przeobraziłam się w ModeJolinę :)
    Postarałam się, aby ze strony Tymoniny następowało bezpośrednie przekierowanie do ModeJoliny, ale nie wiem, jak to działa w blogerze, więc jeśli masz ochotę to serdecznie zapraszam, mój adres to teraz modejolina.pl :) Ściskam i mam nadzieję, że "spotkamy się" u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Talent! Ja jestem zupełnym przeciwieństwem :(

    OdpowiedzUsuń
  8. doradca kredytowy Łódź

    Amtrust Group to zespół profesjonalnych doradców kredytowych w Łodzi, którzy zapewnią Ci wsparcie w uzyskaniu najtańszego kredytu. Zajmujemy się tym od 20 lat, a dzięki temu doświadczeniu oraz stabilnej pozycji na rynku nasi doradcy kredytowi mają możliwość współpracy z kilkunastoma bankami. Amtrust Group nie pobiera opłat ani prowizji od swoich klientów. Specjaliści oferują Ci rozwiązania, które będą najlepiej dopasowane do Twoich potrzeb i sytuacji finansowej. Nasi doradcy kredytowi zapewnią Ci potrzebne wsparcie, pomogą w wypełnianiu wniosków, a nawet podejmą się negocjacji z bankiem. Zgłoś się do profesjonalnego doradcy finansowego w Łodzi, który pomoże Ci w uzyskaniu m.in. kredytu hipotecznego lub kredytu dla firm, już dziś! Szczegółowe informacje dostępne są na stronie internetowej.
    https://www.amtrust-group.com/doradca-kredytowy-lodz

    OdpowiedzUsuń