wtorek, 6 grudnia 2016

Wianki z szyszek świerkowych

Hej,

Dziś szybciutko i zdjęciowo. 
Latem zostałam obdarowana dwoma workami szyszek świerkowych. Długo zastanawiałam się co z nich zrobić i padło na wianki.. Początki nie były łatwe bo szyszki są dość duże i trochę trudno je poukładać tak żeby tworzyły zgrabną całość. Ale metodą prób i błędów udało mi się je okiełznać :)
Wianki są spore, około 45 cm średnicy.
Poniżej efekty:




wianek z szyszek świerkowych

wianek z szyszek świerkowych

wianek z szyszek świerkowych

wianek z szyszek świerkowych

wianek z szyszek świerkowych


pozdrawiam,
Iza

43 komentarze:

  1. Pomysłowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wianki powstały;) ale ten ze srebrnymi dodatkami najbardziej mi się podoba;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow !! I to wielkie wow !! Wianki są perfekcyjne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się zdecydować, które podobają mi się najbardziej ale chyba z zielonymi bombkami i niebieska. :) Wykorzystałaś wszystkie szyszki? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi wersja z bombkami w kolorze fuksji, w końcu nic dziwnego, ponieważ uwielbiam różówy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i ozdobne wianki :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog. Bardzo lubię przeglądać blogi tego typu. Są bardzo inspirujące. Będę tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się przedostatni. Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten blog jest dla mnie ogromną inspiracją. Jestem pod wrażeniem. Super talent

    OdpowiedzUsuń
  10. Podziwiam za kreatywność. Super jestem pod ogromnym wrażeniem. Będę częściej tutaj zaglądać. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetnie. Ja co roku mówię, że zrobię taki sama, jednak ani razu mi się nie udało dotrzymać słowa :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetny pomysł na wykorzystanie szyszek których jest pełno :) Niby tak niewiele trzeba a efekt oszałamiający.

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam przeglądać w wolnej chwili blogi tego typu. Na pewno będę częściej tutaj zaglądać. Pozdrowienia.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajny blog. Lubię blogi o takiej tematyce. Ten jest jednym z lepszych. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetne wykorzystanie szyszek :) Wianki wyglądają jak z drogiego sklepu. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczny wianek :) Ciekawe czy można byłoby go przyozdobić w charakterze wiosennym.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny blog. Interesują mnie blogi o takiej tematyce. Na pewno będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepiękne :) Kiedy zaczynasz sezon Wielkanocny? :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zrobię w przyszłe świeta ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Wianki wyglądają fantastycznie :) Świetny pomysł. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  21. Niezwykle ciekawy wpis. Bardzo ciekawi mnie taka tematyka. Lubię takie blogi.

    OdpowiedzUsuń
  22. Blog niezwykle ciekawy i interesujący :) Oby tak dalej. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  23. Podoba mi się ten blog. Jestem pod wrażeniem. Interesuję się taką tematyką.

    OdpowiedzUsuń
  24. Ciekawy blog. Jestem pod wrażeniem. Będę częściej tutaj wpadać. Podoba mi się tematyka bardzo.

    OdpowiedzUsuń
  25. Super jest ten blog. Bardzo fajna tematyka. Będę częściej tutaj zaglądać. Świetne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  26. Wianki wyglądają jak z ekskluzywnego i drogiego sklepu :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  27. Wiele tu różnych inspiracji, a blog jest pełen kolorów i pozytywnej energii :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog. Bardzo lubię blogi tego typu. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  29. Miejsce pełne pozytywnej energii :) Widać, że blog prowadzony jest z sercem. Cudowne wianki. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  30. Na pierwszy rzut oka widać, że blog prowadzony z pasją, a po wczytaniu się w posty mamy tylko potwierdzenie tego :) Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  31. Posty bardzo ciekawe i inspirujące, tylko szkoda że brak nowych postów :( Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  32. A mogę zapytać jaką bazę miałaś? Bo mam mnóstwo szyszek.

    OdpowiedzUsuń
  33. Czytanie tego bloga to sama przyjemność :) Warto się tu zatrzymać, choćby na chwilę. Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  34. Najbardziej podoba mi się trzeci :) Ogólnie super robota!

    OdpowiedzUsuń
  35. Prosty pomysł a robi super efekt i pięknie dekoruje wnętrze każdego pomieszczenia w domu.

    OdpowiedzUsuń
  36. Bardzo ładne wykonanie i zdjęcia, takich wianków nie powstydziły się żadne drzwi wejściowe do domu w święta :)

    OdpowiedzUsuń