wtorek, 6 grudnia 2016

Wianki z szyszek świerkowych

Hej,

Dziś szybciutko i zdjęciowo. 
Latem zostałam obdarowana dwoma workami szyszek świerkowych. Długo zastanawiałam się co z nich zrobić i padło na wianki.. Początki nie były łatwe bo szyszki są dość duże i trochę trudno je poukładać tak żeby tworzyły zgrabną całość. Ale metodą prób i błędów udało mi się je okiełznać :)
Wianki są spore, około 45 cm średnicy.
Poniżej efekty:




wianek z szyszek świerkowych

wianek z szyszek świerkowych

wianek z szyszek świerkowych

wianek z szyszek świerkowych

wianek z szyszek świerkowych


pozdrawiam,
Iza

12 komentarzy:

  1. Pomysłowe. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne wianki powstały;) ale ten ze srebrnymi dodatkami najbardziej mi się podoba;) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. O wow !! I to wielkie wow !! Wianki są perfekcyjne !

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mogę się zdecydować, które podobają mi się najbardziej ale chyba z zielonymi bombkami i niebieska. :) Wykorzystałaś wszystkie szyszki? :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Najbardziej podoba mi wersja z bombkami w kolorze fuksji, w końcu nic dziwnego, ponieważ uwielbiam różówy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładne i ozdobne wianki :):)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny blog. Bardzo lubię przeglądać blogi tego typu. Są bardzo inspirujące. Będę tutaj częściej zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  8. Najbardziej podoba mi się przedostatni. Świetna robota :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten blog jest dla mnie ogromną inspiracją. Jestem pod wrażeniem. Super talent

    OdpowiedzUsuń