środa, 17 września 2014

Na niebiesko

Witajcie :)


Ja dalej w ferworze walki z pracami wykończeniowymi. Są już postępy :) jedna łazienka prawie gotowa, druga się robi :), meble do kuchni wybrane i jeszcze kilka ważnych elementów wykończenia. Uff cieszę się bo miałam z tym problem ( tyle jest tych różnych rzeczy, że trudno się zdecydować...  no przynajmniej ja mam z tym problem:)). Na lepienie nowych stworków raczej się nie zanosi ale mam jeszcze kilka prac, których nie pokazywałam. Oto jedna z nich. Taka słodka niebieska anielinka :)






pozdrawiam,
Iza

15 komentarzy:

  1. Twoje Aniołki sa przesłodkie. A każdy piękniejszy od drugiego...
    Dziękuję za udział w moim candy.
    Z pozdrowieniami,
    ewa

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten kolor jest obłędny, piękna:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Prześliczne oczy, w tym spojrzeniu można się zakochać ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cóż tu napisać ŚLICZNOŚCI, jak zawsze. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta anielica:) pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo ładna anielinka :) w błękicie zawsze do twarzy :D Ma piękne oczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ojej jakie piękny !

    Miło mi będzie jeśli wpadniesz, przeczytasz i skomentujesz : http://kto-opowie-historie-twojego-zycia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołki są bardzo bliskie memu sercu. Twoje są niebiańskie! Trzymam kciuki za remont.
    Pięknie tu u Ciebie więc zostaję na dłużej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczności lepisz takie, że muszę tutaj zostać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przepiękna anielinka, dopracowana w każdym calu :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń