poniedziałek, 17 marca 2014

Duży anioł z papieru


Witam!

Już od jakiegoś czasu chodził mi po głowie pomysł na stojącego anioła. Chciałam jednak żeby był dosyć duży więc masa solna się do tego celu zupełnie nie nadawała. Wreszcie na blogu Ania Inspiruje znalazłam kurs jak zrobić anioła z papieru i strasznie się do tego pomysłu zapaliłam. 
Tak oto powstał anioł ze starych gazet i ... papieru toaletowego :), troszkę go zmodyfikowałam po swojemu... 
Jest dosyć duży, około 70 cm i bardzo trwały, niegroźne mu upadki. Testowałam :). 
Oto on. Mam nadzieję, że się spodoba









Zapraszam na Candy u Oliwia Art Deko





5 komentarzy:

  1. dziekuje Aniol ,jest piekny ,dobrze będzie mu sie u mnie mieszkało :) pozdrawiam artystke -Bozena

    OdpowiedzUsuń
  2. Anioł przepiekny =) Witaj w blogowym świecie. Pozdrawiam Ania =)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo udana praca !!! :) ... Anioł wygląda pięknie :)))
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj on nie tylko sie podoba, on zachwyca!

    OdpowiedzUsuń
  5. bardzo fajny jak go zrobilas?

    OdpowiedzUsuń