czwartek, 11 września 2014

Aniołek w stonowanej kolorystyce :)

Hej!

Dzisiaj chciałam Wam pokazać aniołka w bardziej stonowanej kolorystyce. Rzadko takie robię.
U mnie nadal zamieszanie związane z wykańczaniem domu ale powoli zaczyna się coś wyłaniać :) z tego bałaganu. Więc mam nadzieję, że jeszcze dwa miesiące i może będzie po wszystkim. Może wtedy uda mi się ulepić coś nowego, bo pomysłów mam mnóstwo. 
Zerknęłam również na licznik odwiedzin i jestem mile zaskoczona bo to już ponad 10 tys. a myślałam jakiś czas temu, że aby tą liczbę przekroczyć będę potrzebowała roku. Dziękuję Wam, że do mnie zaglądacie i komentujecie :)). 



pozdrawiam,
Iza





15 komentarzy:

  1. superasta ta anielinka, kolorki też ma fajne

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczna! Dobrze jej w takich stonowanych kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Izo! Twój aniołek jest prześliczny i bardzo oryginalny.
    Dziękuję Ci za udział w moim candy. Zapomniałaś tylko o numerku do gry w marynarza - jeśli możesz to uzupełnić to będę wdzięczna. Pozdrawiam cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  4. Wszystkie Twoje aniołki są prześliczne i takich kolorach jest super

    OdpowiedzUsuń
  5. Czemu nie miałam Cię wcześniej w obserwowanych blogach? :D W ogóle jak mogłam pominąć heh... Śliczny anioł! Ma piękną suknię. Ma trochę podobną buzię do moich dyniogłówek, tylko moje są jeszcze większe :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Cudny jest:) Idealny na tę porę roku:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo podoba mi się taka stonowana kolorystyka, świetne połączenie kolorów!

    OdpowiedzUsuń
  8. Aniołek śliczny, własnie taka kolorystykę najbardziej lubię.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Taka kolorystyka jest bardzo fajna, świetnie połączyłaś różne barwy, efekt jest niesamowity! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny słodziak! I te oczyska niewinne! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jestem pełna podziwu! te aniołki są śliczne i musza wymagać pewnie mega precyzji. Pozdrawiam i życzę wielu pomysłów na tworzenie kolejnych cudów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękne anioły tworzysz jestem u Ciebie pierwszy raz i pozwolisz że się rozgoszczę ,juz obserwuję i zapraszam również do mnie Ewa :-)

    OdpowiedzUsuń