piątek, 14 listopada 2014

Chłopak z gitarą....la la la

Hej!

Jestem na chwilkę po dość długiej przerwie. Przekopałam zdjęcia prac i znalazłam takiego anielskiego chłopaczka, którego jeszcze nie pokazywałam. Nie jest to nowa praca ale na razie nic u mnie nie powstaje :(. 
Nie rozpisuję się bo mam tylko chwilkę, dosłownie na dwa zdania i uciekam malować......niestety nie solniaczki tylko ściany w domu :)). 



A tu jeszcze mała zapowiedź. Moje pierwsze bombki decoupage. Mam nadzieję, że do Świąt się wyrobię :)



pozdrawiam,
Iza


22 komentarze:

  1. Genialny chłopiec z gotarą. Bobki zapowiadają się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  2. anielski chlopiec piękny, a mam pytanie odnośnie bombek, jakim lakierem je wykańczasz i i le warstw kladziesz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie wiem bo to moje pierwsze :) Na razie polakierowałam lakierem akrylowym i będę ozdabiać dalej. Na ostatnią warstwę planuję lakier jachtowy.

      Usuń
  3. Aniołek świetny. Bombeczki zapowiadają się ciekawie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. solniak bardzo sympaytyczny. czekam na bombki :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. czy ty juz się wygrzebujesz z tego remontu kochana?
    zdążysz do świąt? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam wielką nadzieję, że się wyrobię :) bo jednak malowanie ścian nie daje takiej frajdy:))

      Usuń
  6. wracaj do nas, kończ już te malownia ścienne:)))))) czekamy na nowe Twoje prace:)))pozdrawiam ciepło!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedną z prac będzie pewnie właśnie malowidło ścienne, ponieważ mój synek zażyczył sobie "Samsama" czyli Strażaka Sama na ścianie :))

      Usuń
  7. Aniołek świetny!!! a bombki zapowiadają się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O ludziska jaki on świetny! Że też Ci się chciało tą krateczkę na jego koszuli malować... ale z drugiej strony, do chłopca z gitarą właśnie taka w kratkę pasuje najlepiej :D Super jest :) Bombeczki wyglądają bardzo ciekawie, czekam na więcej :) Malowanko w domu to zawsze trochę bałaganu, ale potem jaka radość jak się na ściany patrzy... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ,,Chłopak z gitara byłby dla mnie parą'' :) . Ja mam w domu takiego żywego , szkoda tylko, że tak rzadko uczy się grać. Bardzo ładnie wyszedł :) Podziwiam kratkę na koszulce, napracowałaś się :)
    Pozdrawiam cieplutko :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Halo! Zapraszam do mnie po wygraną w rozdawajce :) Gratuluję i czekam na maila z adresem do wysyłki na ann.wlo@wp.pl

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny anioł:) zapraszam do siebie

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetne są Twoje anioły, a ten Chłopak boski :)

    OdpowiedzUsuń
  13. super bombeczki :) Zapraszam do mnie! blog o szyciu :) http://toniejesttrudne.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chłopak jak ta ... lala ;-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Chłopak super:)


    P.S.dostałaś ode mnie nominacje do CREATIVE BLOG TOUR

    OdpowiedzUsuń