piątek, 13 maja 2016

Majowo-bzowy aniołek z masy solnej :)

Hej!

Znowu trochę na blogu się zakurzyło :) ...a powód wciąż ten sam ... brak czasu.
Dzisiaj chciałam wam pokazać bzowego aniołka. Powstał w sumie już jakiś czas temu ale nie mogłam się zmobilizować do zrobienia zdjęć. I tak doczekał się sesji z prawdziwym bzem :)






No i jeszcze mały przerywnik... co prawda chwilę po świętach ale są. Moje tegoroczne ozdoby :)
Wianek z papierowej wikliny ozdobiony jajkami i piórkami oraz kawowe jajka :). 
Był jeszcze stroik z rzeżuchą ale niestety nie wytrzymała do zrobienia zdjęć :))




pozdrawiam,
Iza

13 komentarzy:

  1. Anioł ma piękna sukienkę. Bardzo fajnie wyglądają kawowe jajka;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudną dałaś mu sukienkę. Śliczny!

    OdpowiedzUsuń
  3. anioł jest przepiękny "_
    ale jaja mnie zaintrygowały, musi pięknie pachnieć kawą:)

    OdpowiedzUsuń
  4. anioł prześliczny i ozdoby bardzo fajne

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczny ten aniołek w pięknej dekoracyjnej sukience. Ozdoby świąteczne również śliczne. Pomysłowe jajka kawowe, ciekawa dekoracja:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku ! Ta sukienecza tego aniołka jest oszałamiająca !! Wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ależ tutaj uroczo, bajko ty moja. Tak ślicznie i kolorowo, wesoło. Można się zapatrzeć i zapomnieć, że czas upływa. Super.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ależ piękny ten aniołek! Przesliczną sukieneczkę mu stworzyłas :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Prześliczny! Dopracowany w każdym calu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wow jaki sliczny! zresztą nie powinnam się dziwić - zawsze tak pięknie!

    OdpowiedzUsuń
  11. padłam!
    ależ ma zawalistą kieckę! :-O

    czy to dekupaż?
    i sumie dobrze, że doczekała do bzów, zobacz jak się świetnie komponuje :-D

    OdpowiedzUsuń