środa, 30 grudnia 2015

Choinki z szyszek

Hej!


Dziś kolejne choinki z szyszek. Trochę ich powstało w tym roku :). Wszystkie choineczki są wyposażone w światełka na baterie lub tradycyjne z przewodem. Te na baterie dają bardziej delikatny efekt ale za to można choinkę ustawić w dowolnym miejscu :). Bardzo fajnie mi się je robiło i powstało kilka wersji kolorystycznych i pewnie powstało by więcej .... ale brakło mi szyszek i wybuchł mi pistolet do kleju :). Muszę teraz zainwestować w jakiś porządniejszy sprzęt. 
Choinki są różnej wielkości od około 35 cm do 80 cm. 
Z góry przepraszam za jakość zdjęć ale z racji tego że wychodzę i wracam do domu jak już jest ciemno to zdjęcia są jakie są... Ale mam nadzieję, że co nie co widać :)














Pozdrawiam i życzę Szczęśliwego Nowego Roku,
Iza

9 komentarzy:

  1. Piękne
    Tobie też życzę szczęśliwego i spokojnego Nowego Roku

    OdpowiedzUsuń
  2. piękne choinki, dziękuję za anioła jest rewelacyjny i cały mój, dziękuję

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku ! Moje ulubione choineczki ! Wykonałaś je idealnie , bardzo przypadły mi do gustu, ślicznie :) Buziaczki i Szczęśliwego Nowego Roku :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepiękne
    ♥Szczęśliwego Nowego Roku♥

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne wypracowane choinki. Serdecznie pozdrawiam w Nowym Roku.

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne choineczki!!! Podziwiam za cierpliwość :)
    Wszystkiego co najlepsze w Nowym Roku :)
    Pozdrawiam cieplutko....

    OdpowiedzUsuń
  7. Co jedna, to piękniejsza. :) Wspaniała robota:) Szczęścia w nowym roku!

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie piękne:)
    Szczęsliwego Nowego Roku :))

    OdpowiedzUsuń