sobota, 26 grudnia 2015

Świąteczne ozdoby

Hej!

Dziś szybciutko chciałam Wam pokazać moje tegoroczne ozdoby. Niewiele ich zrobiłam ale wreszcie jakieś mam, bo zawsze na zrobienie czegoś dla siebie zawsze brakowało czasu. Pierwszy powstał wianek a do tego potem kolorystycznie dopasowana choinka. Choinka jest dość wysoka (ok 180 cm), na pieńku wyciupanym w pobliskich krzakach. Pieniek zamurowałam w doniczce  :) doniczkę ubrałam w sweterek i przyozdobiłam lampionem zrobionym do połowy. Ukręciłam tylko 15 kulek a światełek jest 25 ale może do przyszłego roku uzupełnię :). Zrobienie tych kulek tylko wygląda na prościutkie ale jak dla mnie to sporo z tym papraniny. No ale efekt jest fajny :)

wianek świąteczny





Przy pomocy mojej mamy powstały jeszcze takie choineczki, które zdobią moja kuchnię. Mamy wkład to szycie oczywiście, resztą zajęłam się ja :)




Miłego dnia,
Iza


6 komentarzy:

  1. prześliczne dekoracje i dziękuję za aniołka jest cudny

    OdpowiedzUsuń
  2. ślicznie się prezentuje

    OdpowiedzUsuń
  3. O rany, duża ta Twoja choinka ale prezentuje się cudnie :).
    Wianek i choinki też mi się podobają :).

    OdpowiedzUsuń
  4. Pierwszy raz widzę tak dużą choinkę z szyszek i muszę przyznać, że bardzo mi się podoba, bardzo!!! Jak dam radę to i może ja do grudnia sobie taką zrobię, tak mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  5. ale piękna dekoracja!
    oj dawno nie zaglądałam :-/

    OdpowiedzUsuń